Spis tren plei deg glad

spisdegglad@gmail.com

Telefon 977 99 603

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Made by Charlie Media

 

Mat til rett tid gir større

TRENINGSUTBYTTE

Oversikt over hva du bør spise og drikke når du trener

Kostholds-

guide

for deg

som trener

Pris: Kroner 49,-

Bedre effekt av treningen - og bedre restitusjon - er resultatet når du spiser og drikker før, under og etter øktene dine.

Mat og drikke til rett tid, sikrer at du får bedre utbytte av hver enkelt treningsøkt.

Har du noen gang opplevd å "gå tom" underveis i en treningsøkt? Eller at du enkelte ganger blir mer sliten enn andre?

Enkelte opplever også å bli trøtt 15-20 minutter ut i økten, og sliter etter det med å fullføre treningen.

Unngå å gå tom

Det kan du lett unngå, hvis du spiser og drikker før, under og etter trening. Hvis du forsikrer deg om at du får i deg riktig mat til rett tid, vil du sjelden oppleve å gå tom.

Lagrene dine vil være optimale og arbeidskapasiteten din vil kjennes superbra!

 

Velg med omhu

I tillegg til å spise og drikke, bør du velge mat med omhu. Spesielt det måltidet du spiser rett før treningen.

Hvis du for eksempel spiser et måltid med mye sukker, som en sjokolade, opplever mange at de blir trøtte 15-20 minutter ut i økten.

Oversikt

Vi har laget en oversikt over hva du bør spise når, for deg som trener. Oversikten inneholder tips til når du bør spise og drikke, samt forslag til hva.