Spis tren plei deg glad

spisdegglad@gmail.com

Telefon 977 99 603

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Made by Charlie Media

 

Gå ned i vekt uten å sulte

Kjøp matplanen

Gå ned i vekt

Pris: Kroner 299,-

Det er ikke nødvendig å sulte, for å gå ned i vekt. Men noen endringer må du være villig til å gjøre.

Visste du at et stort antall av dem som går på dietter og slankekurer legger på seg mer enn de går ned?

Du er kanskje blant dem som har testet én eller flere dietter? Kanskje har du gått ned mange kilo, og erfart at du går like fort opp igjen?

I så fall er du ikke alene. Så mange som 90 prosent av alle dem som har prøvd slankekurer, legger på seg igjen. Og antallet som har slanket seg før de fyller 50, er mange.

Dropp slankekurer

Vi anbefaler derfor at du dropper slankekuren. Det betyr ikke at du bør legge drømmer og ønsker om å gå ned i vekt på hylla.

Du går ned i vekt, hvis du spiser - og drikker - jevnlig gjennom hele dagen. Du må derimot spise litt mindre til hvert måltid enn det du gjør i dag.

Vår matplan

I vår matplan anbefaler vi at du spiser 5-6 måltider per dag. Du får forslag på mat som er klokt å spise til de ulike måltidene. I tillegg har vi laget en komplett plan over to uker som gir forslag til hva slags mat og hvor mye du skal spise til hvert måltid. Du får også 10 oppskrifter på enkle, næringsrike og kalorifattige middager.

I planen er det lagt opp til at du skal spise 1300-1400 kcal per dag. Planen er for kvinner og passer for deg som veier 65-85 kilo og har en stillesittende jobb.

Hvis du veier mer - eller er mer aktiv - anbefaler vi at du spiser 150-200 kcal mer hver dag, hvis målet er å gå ned i vekt.

Du går ned i vekt

Du vil da gå ned 0,5 - 1 kilo per uke ved å følge planen. Enkelte kan oppleve at det tar 1-3 uker før vektreduksjonen starter. Andre erfarer at de går ned i starten, for så å stoppe opp i perioder.

Det er helt vanlig. Vær tålmodig og hold ut, så vil resultatene komme. Og når resultatene dine er nådd, vil du oppleve at det er langt lettere å holde vekten enn når du har gått på dietter og slankekurerer.

Når målet er nådd

I tillegg kan du fortsette med planen også etter at målet er nådd. Du kan da justere opp kalorimengden med cirka 20 prosent.

Innen den tid, har vanenen dine blitt så gode at ditt nye kosthold vil gå på autopilot. Du vil ha mer energi og livsglede enn du hadde tidligere.

Kostholdstips

  • Spis 5-6 måltider hver dag

  • Spis frokost - da starter du forbrenningen og får stabilt blodsukker

  • Gjør små endringer om gangen

  • Vær tålmodig - nye kostholdsvaner bør være slik at du kan leve med dem resten av livet

​​

Lykke til!