Spis tren plei deg glad

spisdegglad@gmail.com

Telefon 977 99 603

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Made by Charlie Media

 

Matplan for menn som vil ned i vekt

Menn trenger mer mat enn kvinner - også når du vil ned i vekt

Kjøp matplanen for menn

Gå ned i vekt

Pris: Kroner 299,-

Er du mann - og vil gå ned i vekt? Eller kjenner du en mann som trenger gode hjelpere? Vi har matplan skreddersydd for menn.

Visste du at menn trenger mer mat enn kvinner, når de vil ned i vekt? Og at de også trenger gode hjelpere?

Et stort antall menn som vil ned i vekt, tyr til drastiske slankekurer med få kalorier per dag. Dietter som gjør dem sure og grinete - og som ofte får dem til å slutte lenge før de når sine mål.

 

I jakten på raske resultater, kan det være fristende å ty til quick-fix-løsninger hvor du går ned raskt.

Ulempen er at din nye livsstil ikke er mulig å opprettholde. Et kosthold med svært få kalorier, tærer riktignok på kiloene, men det tærer også på humøret og viljen.

Spis slik at du øker forbrenningen

Forskning og erfaring viser også at forbrenningen reduseres til et minimum-nivå. Derfor erfarer mange at de legger på seg igjen, når de begynner å spise normalt. Ja, dessverre legger mange på seg mer enn de var i utgangspunktet.

Vi har utviklet matplan for menn hvor du spiser vanlig mat og inntar en kalorimengde hvor du vil gå ned sakte, men sikkert i vekt.

Du vil bruke litt lenger tid i starten, men når du når dine mål er sjansen langt større for at du ikke går opp igjen det du har gått ned.

Slik er vår matplan

I vår matplan anbefaler vi at du spiser 5-6 måltider per dag. Fire av måltidene er hovedmåltider, mens to er såkalte mellommåltider.

 

Til mellommåltidene spiser du en håndfull mat og du trenger ikke bruke mer enn 2-3 minutter på selve inntaket. Det bør være mulig å få til for de fleste. I hvert fall hvis du planlegger i forkant og har mellommåltidet på lomma.

 

Inkludert i matplanen er også 10 oppskrifter på enkle, næringsrike og kalorifattige middager.

I planen er det lagt opp til at du skal spise 1600 kcal per dag.

Du går ned i vekt

Du vil gå ned 0,5 - 1 kilo per uke ved å følge planen. Enkelte kan oppleve at det tar 1-3 uker før vektreduksjonen starter. Andre erfarer at de går ned i starten, for så å stoppe opp i perioder.

Det er helt vanlig. Vær tålmodig og hold ut, så vil resultatene komme. Og når resultatene dine er nådd, vil du oppleve at det er langt lettere å holde vekten enn når du har gått på dietter og slankekurerer.

Når målet er nådd

I tillegg kan du fortsette med planen også etter at målet er nådd. Du kan da justere opp kalorimengden med cirka 20 prosent.

Innen den tid, har vanenen dine blitt så gode at ditt nye kosthold vil gå på autopilot. Du vil ha mer energi og livsglede enn du hadde tidligere.

Kostholdstips

  • Spis 5-6 måltider hver dag

  • Spis frokost - da starter du forbrenningen og får stabilt blodsukker

  • Gjør små endringer om gangen

  • Vær tålmodig - nye kostholdsvaner bør være slik at du kan leve med dem resten av livet

Lykke til!