Spis tren plei deg glad

spisdegglad@gmail.com

Telefon 977 99 603

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Made by Charlie Media

 

Blogg

Se hva du kan erstatte kvikklunsjen med på påsketuren

April 8, 2019

Ønsker du et sunt og godt alternativ til kvikklunsjen på påsketuren din? Da anbefaler jeg matbaren vår på det varmeste.

 

Når jeg har fri, synes jeg det til tider kan være vanskelig å huske å spise jevnt og tyrutt. I tillegg ønsker jeg å ha et sunt alternativ i sekken.

 

Personlig blir jeg trøtt, slapp og litt småkvalm av sjokolade. Men vår matbar gjør susen, og gir meg alt annet enn dårlig humør!

 

Derfor fyller jeg treningsbagen, sekken, veska og ikke minst kjøkkenskapene mine med våre unike TR90 matbarer.

 

Det er utvilsomt redningen for meg, når jeg er på farta.

 

Jeg har alltid minst to barer med meg til enhver tid. Takket være det, klarer jeg å spise jevnt hele dagen, ha et godt humør, unngå å være sur og grinete og på toppen av det hele husker jeg bedre.

 

 

I tillegg får jeg i meg det jeg trenger av fett, karbohydrater og proteiner i ett og samme måltid. 

 

Våre barer inneholder den perfekte blandingen av de tre ulike energikildene som er så viktig for å holde koken i hverdagen.

 

Barene er utviklet av noen av verdens fremste ernæringseksperter og kan brukes som mellommåltid (da deler du en i to) eller for å erstatte et hovedmåltid.

 

Her ser du noe av fordelene:

 

  • Inneholder rett mengde protein for å bidra til vekst og opprettholde muskelmasse

  • Lettvint måltid når du er på farten

  • Inneholder vitaminer og mineraler som hjelper cellene dine å ha god beskyttelse

  • Smaker fortreffelig og finnes i både sjokolade og lemon smak

  • Hver bar inneholder cirka 220 kilokalorier

PS

 

Ønsker du å bestille barene? Da kan du følge lenken jeg legger ut her.

 

 

Husk at matbarer ikke erstatter alle dagens måltider. Jeg anbefaler at du erstatter maks to måltider om dagen med våre matbarer, hvis du vil ned i vekt. Vil du bruke barene for å ha et stabilt blodsukker gjennom dagen, anbefaler jeg at du kun erstatter ett måltid med barene, eller at du deler den i to og bruker den som mellommåltider.

 

Mellommåltid anbefaler jeg at du legger inn mellom frokost og lunsj og mellom lunsj og middag.

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Arkiv
Please reload

Følg oss
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon