Spis tren plei deg glad

spisdegglad@gmail.com

Telefon 977 99 603

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Made by Charlie Media

 

Ta merket i Birken

Jakter du merkekravet i Birken eller gjøre det superbra i en annen tilsvarende konkurranse? Vi har treningsprogrammet som skal til.

Birkebeinerarrangementene er blant verdens mest populære mosjonskonkurranser. Hvert år arrangerer de henholdsvis Birkebeinerrennet, BirkebeinerRittet og Birkebeinerløpet.

I tillegg finnes det sykkelritt, halvmaraton og maraton og langrennskonkurranser i bøtter og spann for deg som ønsker å teste deg selv.

Elsker du konkurranser?

Enkelte elsker konkurranser, blant annet fordi du kan sette personlige rekorder og sjekke om du blir bedre enn i fjor. Andre ønsker å slå sjefen eller naboen.

Uansett hva drivkraften din er, kan det være spennende å delta i konkurranser.

Profesjonelle arrangører

De norske arrangørene er blant verdens beste til å arrangere konkurranser for amatører, profesjonelle og halvprofesjonelle.

Konkurranser som Birken, Oslo Maraton, Grenserittet og mange, mange flere er av ypperste kvalitet.

Er du blant dem som har tid - og vilje - til å legge ned mange timers trening hver eneste uke?

Vi har program for deg

I så fall har vi program for deg.

Vårt treningsprogram for merkejegere er utarbeidet av personlig trener Irene Mårdalen. Hun har 16 merker i Birken fordelt på alle tre grenene, og har vært Superbirkebeiner flere ganger.

Hun har jobbet tett sammen med blant andre Sigmund Apold-Aasen - som var utholdenhetsansvarlig på Olympiatoppen - og en av verdens beste utholdenhetstrenere.

Om programmet

Programmet er for deg som elsker å trene, og som har tid og mulighet til å trene mange timer hver eneste uke.

Det er lagt opp til i alt seks økter per uke, men du kan fint kutte ned til fire eller fem økter, hvis du ønsker det, og fortsatt klare målet om å ta merket.

Programmet er over 12 uker og har en god balanse mellom lange, rolige økter og tøffe intervalløkter.

Med i programmet får du forslag til styrkeøvelser og forklaring på hvordan du trener intervalløkter.

 

Du får også en oversikt over ulike intensitetssoner.