Spis tren plei deg glad

spisdegglad@gmail.com

Telefon 977 99 603

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Made by Charlie Media

 

Bli en bedre løper

12 ukers løpeprogram

Kjøp treningsprogram

Bli en bedre løper

Pris: Kroner 199,-

Kjøp 12 ukers løpeprogram med trening fem økter per uke

Er du klar til å ta løpingen din til et nytt nivå? Vårt treningsprogram for løpere innebærer fem økter per uke og er for deg som vil være en god løper.

Jogging og løping er en herlig form for trening. Du kan gjøre det hvor du vil, når du vil, alene eller med venner.

Det finnes også en rekke løpegrupper - i hvert fall i de store byene - hvor du kan være med. Og på Facebook er det løpegrupper for entusiaster.

Bli en bedre løper

I vårt treningsprogram over 12 uker, har vi lagt opp til i alt fem øker per uke. Hvis du føler det er litt i overkant mange, kan du fint kutte ut 1-2 økter i uken. Det er heller ikke noe problem å øke antallet økter med 1-2, hvis du vil det.

Programmet er bygget opp etter anerkjente treningsprinsipper, og passer perfekt for deg som allerede har løpt en stund, og som vil bli bedre.

Forebyggende styrketrening

Programmet inneholder også forslag til styrkeøvelser du kan gjøre hjemme. Øvelsene har primært som utgangspunkt å gjøre deg sterkere, slik at du unngår skader.

Løping er - dessverre - en treningsform hvor det er lett å få skader. Spesielt belastningsskader som akillesproblemer, smerter i knærne og vondt i hofter. 

Enkelte opplever også ryggsmerter etter løpeturer.

Hvem står bak

Programmet er utviklet av personlig trener Irene Mårdalen. Hun har vært på landslaget i skøyter, og har deltatt i flere asfaltløp og i Birkebeinerløpet. Hun har tilsammen 16 merker i Birken.

Irene har utarbeidet flere treningsprogram for Birken, både i langrenn, løp og sykling.

 

Irene er utdannet fra Norges idrettshøgskole.